Brev:
Abrikoser til baby
2. juli 2023
Alder:
7 mdr.
Abrikoser til baby
Hej Helen
Jeg faldt over abrikoser i butikken forleden, og er derfor blevet i tvivl om jeg må give min lille dreng abrikoser - jeg tænker både på om jeg må lave abrikosmos, som han kan spise på f.eks. grød og om jeg må give ham friske abrikoser, som han kan sidde og spise selv. Og er der forskel på om jeg giver ham friske eller tørrede abrikoser?
Tak fra,
Tilde